Загальні статті / Харків

Ви тут: 78.com.uaСтатті / АнонсиЗагальні статтіІнклюзивність у бізнесі та сервісі: про що варто знати

Інклюзивність у бізнесі та сервісі: про що варто знати

5 листопада 2023, Загальні статті

Інклюзивність у бізнесі та сервісі: про що варто знати

Під час конференції SALT Restaurant Innovation Conference відбулася важлива панельна дискусія, присвячена інклюзивності.
В ній взяли участь Олена Вдовиченко (генеральна директорка METRO Україна), Ольга Руднєва (CEO Superhumans Center), Олексій Волошин (віце-президент Української Асоціації готелів та курортів).

Ділимося з вами основними ідеями.

До 24 лютого в Україні було понад 2 мільйони людей з інвалідністю. Зараз їх стає все більше. Тож інклюзивність для бізнесу - це не прояв особливої соціальної відповідальності, це необхідність.

Інклюзивність має стати фундаментальним принципом індустрії.

Маломобільні групи населення охоплюють не лише людей на візках, але й літніх людей, дітей до 7 років, мам з дітьми на візочках. Іноді такі люди можуть складати до 60% гостей. Тож цілком очевидно, що простір готелю або ресторану має бути пристосованим для їхніх потреб.

Інклюзивність - це не тільки безбар'єрний простір та меню з великим шрифтом, це в першу чергу емпатичне спілкування та повага до кожного гостя.

Ольга Руднєва наголошує: "Україна стане країною ветеранів та людей з інвалідністю. І чим краще ми зможемо адаптуватися до їхніх потреб, тим краще буде для всіх. Важливо розуміти: не всі травми можна побачити. Протез або візок важко не помітити, але найпоширеніша травма на війні - це контузія. Вона немає видимих ознак, одна вона впливає на якість життя людини, на її реакції. Передбачити всі 100% ситуацій, які можуть стати для людини з контузією незручними, неможливо. Але важливо емпатично ставитися до кожної людини та її потреб".

Менше візуальних шумів та голосних звуків. Центр Superhumans Center стикнувся з тим, що потягом першого тижня роботи зняв всі сушарки: у людей, які були на війни, виникали панічні атаки через різкий гучний звук. Меншу гучних, яскравих кольорів та стробоскопів - це теж піклування про комфорт людей.

Найбільше людей з травмою дратують скрипти, бо вони свідчать про те, що тобі насправді байдуже. Ми не можемо передбачити наслідки всіх фізичних та психологічних травм, людина з досвідом війни не може передбачити свою ж реакцію. Те, що треба робити в першу чергу всім працівникам індустрії гостинності: прокачувати емпатію. Щиро намагатися зробити так, щоб всім було комфортно.

Окремий важливий напрямок роботи: інтеграція ветеранів в команди. Якась частина людей після військової служби змінить роботу, але деякі повернуться у свої колективи. Важливо: не розпитувати про досвід війни. Але уважно вислухати те, що людина сама захоче розповісти.

Джерело

Переглядів: всього 665, з них 5 сьогодні

Коментарі (0) додати →

Додати коментар

Хочете щось додати? Легко!
Ви не зареєстровані та/або не авторизовані на сайті.
Ваше повідомлення з'явиться на сайті тільки після перевірки модератором.
Зареєструйтесь – це дуже просто!
e-mail або ICQ або телефон або ... (на сайті не показується!)


Дорогі друзі!
Звертаємо вашу увагу, що у коментарях заборонено:

  • вживати нецензурні висловлювання та слова. Допускається відтворення лайок без особистісної спрямованості, за умови заміни не менше однієї літери слова значками *&# та іншими
  • розміщувати тексти, що суперечать законодавству України або закликають до його порушення
  • зловживати кнопкою Caps Lock, тобто. писати коментарі великими літерами. Такі висловлювання будуть видалятися
  • ображати інших учасників обговорення, авторів текстів на сайті та й взагалі ображати
  • розміщувати тексти, що містять пропаганду або агітацію, що порушують соціальну, расову, національну, статеву чи релігійну ненависть та ворожнечу
  • розміщення рекламних повідомлень (крім розділу «Дошка оголошень»), а також рекламних фраз у підписи або імена користувачів
  • обговорювати дії адміністрації (представників) сайту.

Кожен коментатор несе повну відповідальність за розміщену ним інформацію. За дворазове порушення правил коментування користувач може бути «забанен», тобто позбавлений можливості залишати коментарі на сайті. Причому назавжди.

Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст повідомлень, за винятком повідомлень, що розміщуються представниками сайту.