Общие статьи / Харьков

Вы здесь: 78.com.uaСтатьи / АнонсыОбщие статьиІнклюзивність у бізнесі та сервісі: про що варто знати

Інклюзивність у бізнесі та сервісі: про що варто знати

5 ноября 2023, Общие статьи

Інклюзивність у бізнесі та сервісі: про що варто знати

Під час конференції SALT Restaurant Innovation Conference відбулася важлива панельна дискусія, присвячена інклюзивності.
В ній взяли участь Олена Вдовиченко (генеральна директорка METRO Україна), Ольга Руднєва (CEO Superhumans Center), Олексій Волошин (віце-президент Української Асоціації готелів та курортів).

Ділимося з вами основними ідеями.

До 24 лютого в Україні було понад 2 мільйони людей з інвалідністю. Зараз їх стає все більше. Тож інклюзивність для бізнесу - це не прояв особливої соціальної відповідальності, це необхідність.

Інклюзивність має стати фундаментальним принципом індустрії.

Маломобільні групи населення охоплюють не лише людей на візках, але й літніх людей, дітей до 7 років, мам з дітьми на візочках. Іноді такі люди можуть складати до 60% гостей. Тож цілком очевидно, що простір готелю або ресторану має бути пристосованим для їхніх потреб.

Інклюзивність - це не тільки безбар'єрний простір та меню з великим шрифтом, це в першу чергу емпатичне спілкування та повага до кожного гостя.

Ольга Руднєва наголошує: "Україна стане країною ветеранів та людей з інвалідністю. І чим краще ми зможемо адаптуватися до їхніх потреб, тим краще буде для всіх. Важливо розуміти: не всі травми можна побачити. Протез або візок важко не помітити, але найпоширеніша травма на війні - це контузія. Вона немає видимих ознак, одна вона впливає на якість життя людини, на її реакції. Передбачити всі 100% ситуацій, які можуть стати для людини з контузією незручними, неможливо. Але важливо емпатично ставитися до кожної людини та її потреб".

Менше візуальних шумів та голосних звуків. Центр Superhumans Center стикнувся з тим, що потягом першого тижня роботи зняв всі сушарки: у людей, які були на війни, виникали панічні атаки через різкий гучний звук. Меншу гучних, яскравих кольорів та стробоскопів - це теж піклування про комфорт людей.

Найбільше людей з травмою дратують скрипти, бо вони свідчать про те, що тобі насправді байдуже. Ми не можемо передбачити наслідки всіх фізичних та психологічних травм, людина з досвідом війни не може передбачити свою ж реакцію. Те, що треба робити в першу чергу всім працівникам індустрії гостинності: прокачувати емпатію. Щиро намагатися зробити так, щоб всім було комфортно.

Окремий важливий напрямок роботи: інтеграція ветеранів в команди. Якась частина людей після військової служби змінить роботу, але деякі повернуться у свої колективи. Важливо: не розпитувати про досвід війни. Але уважно вислухати те, що людина сама захоче розповісти.

Джерело

Просмотров: всего 981, из них 2 сегодня

Комментарии (0) добавить →

Добавить комментарий

Хотите что-нибудь добавить? Легко!
Вы не зарегистрированы и/или не авторизованы на сайте.
Ваше сообщение появится на сайте только после проверки модератором.
Зарегистрируйтесь – это очень просто!
e-mail или ICQ или телефон или ... (на сайте не показывается!)


Дорогие друзья!
Обращаем ваше внимание, что в комментариях запрещено:

  • употреблять нецензурные выражения и слова. Допускается воспроизведение ругательств без личностной направленности, при условии замены не менее одной буквы слова значками *&# и прочими
  • размещать тексты, противоречащие законодательству Украины или призывающие к его нарушению
  • злоупотреблять клавишей Caps Lock, т.е. писать комментарии заглавными буквами. Такие высказывания будут удаляться
  • оскорблять других участников обсуждения, авторов текстов на сайте, да и вообще оскорблять
  • размещать тексты, содержащие пропаганду или агитацию, возбуждающие социальную, расовую, национальную, половую или религиозную ненависть и вражду
  • размещение рекламных сообщений (кроме раздела «Доска объявлений»), а также рекламных фраз в подписях или именах пользователей
  • обсуждать действия администрации (представителей) сайта.

Каждый комментатор несет полную ответственность за размещенную им информацию. За двукратное нарушение правил комментирования пользователь может быть «забанен», то есть лишен возможности оставлять комментарии на сайте. Причем навсегда.

Администрация сайта не несет ответственности за содержание сообщений, за исключением сообщений, размещаемых представителями сайта.