Загальні статті / Харків
«Гудфуд Вдома» запустила маркетплейс ресторанних страв в шоковій заморозці
25 лютого 2024, Загальні статті
Засновники проєкту «Гудфуд Вдома», який спеціалізується на доставці заморожених продуктів, запустили маркетплейс. На ньому представлені страви за рецептами відомих ресторанів, які можна приготувати вдома.
Джерело
Маркетплейс заморожених страв почав працювати наприкінці січня. Про це журналістам видання Forbes розповів співзасновник сімейного бізнесу «Гудфуд Вдома» Олександр Гудков.
Усі страви можна замовити в шоковій заморозці, доставка працюватиме по всій території України. За словами Гудкова, основною ідеєю було зробити так, щоби клієнти компанії могли просто в себе вдома куштувати страви з легендарних ресторанів. До проєкту вже долучились «Китайський Привіт», «Гімалаї», Musafir, Meatbusters, Ponchyk Boy, Pasteis de Kyiv та інші.
Сьогодні маркетплейс опрацьовує приблизно 100 замовлень на день, а доставка поки доступна мешканцям та гостям Києва, Львова та Дніпра. Але впродовж лютого послугу розширять на всю територію України.
Щодо планів зростання, до кінця 2024 року засновники маркетплейса хочуть вийти на 300 замовлень на день та залучити 100 ресторанів, а ще – 5-6 десятків виробників.
Як розповів Олександр Гудков, запуск відбувся швидко та практично без інвестицій завдяки тому, що в «Гудфуд Вдома» вже була налагоджена інфраструктура. Йдеться про робочий ресурс в інтернеті, виробничі потужності, складські приміщення тощо. Основні вкладення цього разу зробили в маркетинг та сервіс. За словами Гудкова, вони вже окуповують себе.
Що відомо про «Гудфуд Вдома»
«Гудфуд Вдома» – це сімейний бізнес із доставки заморожених страв, який три роки тому заснували Олександр, Юлія та Олена Гудкови. Виробничі потужності розташовані в Києві, також у столиці, у Львові та Дніпрі працюють розподільчі хаби. Частина процесів, як-от ліплення равіолі і млинців, автоматизована. В компанії працює до 20 людей. У квітні 2022 року «Гудфуд Вдома» став пропонувати також «підвішені» страви, які передають українським військовим.
Раніше ми розповідали, що на український ринок планує вийти турецький маркетплейс Trendyol Group.
Переглядів: всього 1129, з них 1 сьогодні
Коментарі (0) додати →