Restaurant news / Kharkiv

You are here: 78.com.uaArticlesRestaurant newsМайбутнє галузі гостинності: тренди, антитренди та прогнози від Андрія Длігача

Майбутнє галузі гостинності: тренди, антитренди та прогнози від Андрія Длігача

October 31, 2023, Restaurant news

Майбутнє галузі гостинності: тренди, антитренди та прогнози від Андрія Длігача

30 жовтня в Києві відбулася SALT Restaurant Innovation Conference. Цьогоріч вона була присвячена інноваціям. "Ресторатор" став інформаційним партнером події, тож найближчим часом ми опублікуємо серію статей з тезами найцікавіших виступів.

Джерело

Починаємо з лекції Андрія Длігача, присвяченій майбутньому індустрії гостинності.

1. 18% світового ВВП припадає на індустрію гостинності, в ній залучено 15% населення планети. І ці показники будуть тільки збільшуватися.

2. Ресторани - це більше, ніж "заклади громадського харчування": вони активно заходять на території індустрії розваг, а також вони допомагають людям формувати спільноти.

3. Ситуація з ресторанною індустрією в Україні залишається складною: 17% закладів закрилися після 24 лютого, ще 20% працюють, але не бачать перспектив. Крім того, треба бути готовими до того, що населення України скоротиться до 30 мільйонів та адоптувати всі бізнес-моделі під це.

4. Лояльності до бізнесу і брендів немає. Вона померла десь у 2015 році, і немає сенсу за неї змагатися чи на неї очікувати.  Залишилися звички та зручність.

Люди не пробачають помилок і легко хейтять бренди та компанії, які вони обожнювали ще вчора. І в кожен окремий момент часу обирають те, що їм вигідно.

5. Світ дивергентний. Всі тренди відбуваються одночасно. А на кожен тренд є свій антитренд. Наприклад, є загальний тренд: люди у світі все більше часу проводять у закладах, бо для спільноти потрібен простір. Але паралельно з цим частина людей обирає навпаки проводити більше часу вдома.

6. Набирає обертів тренд на харчування поза межами закладу: люди частіше замовляють доставку або їжу з собою.

Взаємодія з рестораном далеко не завжди передбачає перебування у фізичному просторі закладу. За останні 6 років кількість людей у світі, які користуються застосунками для замовлення доставки їжі, зросло вдвічі. В України - втричі.

7. Економічна ситуація в усьому світі вимагає від закладів двох речей: дешевше та швидше. При чому цього необхідно досягнути не коштом погіршення якості, а виключно через більш ефективну організацію всіх процесів. Саме це лежить в основі буму fast casual форматів.

8. Один з ключових трендів - fusion, поєднання найбільш неочевидних гастрономічних культур в одній страви. Паралельно з цим розвивається антитренд: гіперлокальність, сomfort food.

9. Життєвий цикл закладів ставатиме ще меншим.

10. Цифровізація не замінює людину: вона навпаки допомагає бути людиною. Людина вже програє ШІ в продуктивності, однак у людини є єдина перевага - здатність відчувати емоції. І саме тому технологічний світ буде людиноцентричним.


11. В умовах крихкого непередбаченого світу базою стають прості, але фундаментальні речі: зрозумілість та довіра. І це те, на чому будуть будувати ефективні бізнеси.

12. Технологізація неминуча, хоча зараз індустрія гостинності на самому початку цього шляху і мало хто готовий це усвідомити та прийняти. 3Д-друк їжі, токенізація, e-nose, автоматизовані системи розпізнавання емоційного стану гостя в закладах, віртуальна реальність як частина досвіду при відвідуванні закладів - це технології, які вже добре розроблені. Питання тільки за тим, коли вони стануть масовими. Крім того, у нас немає альтернативи "альтернативним протеїнам". Комахи як джерело білків - одне з рішень, яке зможе протидіяти світовій продовольчій кризі.

13. Гіперперсоналізація та гейміфікація - основа для взаємодії з гостем.


Пішли в минуле класичні програми лояльності. Вони не тільки не цікаві, але й неефективні. Дивна стратегія: давати більше знижок тому гостю, який вже витратив найбільше грошей й відповідно має можливість витрачати ще. Замість того, щоб пропонувати йому більші знижки, пропонуйте унікальні дорожчі пропозиції, ексклюзивний досвід.

14. Персоналізована функціональна їжа, яка враховує фізичний та емоційний стан людини тут і зараз - ще один неминучий тренд.

15. В центрі вашої маркетингової стратегії має бути не продукт, не страва, а людина. Маркетинг будуватиметься на враженнях та співдії.

Views: total 1007, of which 1 today

comments (0) add →

Add comment

Anything you want to add? Easy!
You are not registered and/or not authorized on the site.
Your message will only appear on after it has been moderated.
Register – it's very easy!
e-mail or ICQ or phone or ... (not displayed on the site!)


Dear friends!
Please note that in the comments forbidden:

  • use obscene expressions and words. It is allowed to reproduce curse words without personal orientation, provided that at least one letter of the word is replaced by *&# and other
  • post texts that contradict the legislation of Ukraine or call for its violation
  • abuse the Caps Lock key, i.e. write comments in capital letters. Such statements will retire
  • insult other participants in the discussion, authors of texts on the site, and generally insult
  • to place texts containing propaganda or agitation that excite social, racial, national, sexual or religious hatred and enmity
  • placement of advertising messages (except for the "Bulletin Board" section), as well as advertising phrases in signatures or usernames
  • to discuss the actions of the administration (representatives) of the site.

Each commenter is solely responsible for the information posted by him. For double breaking the rules commenting, the user may be "banned", that is, deprived of the opportunity to leave comments on the site. And forever.

The site administration is not responsible for the content of messages, with the exception of messages posted representatives of the site.