Actualités des restaurants / Kharkiv

Vous êtes ici: 78.com.uaArticlesActualités des restaurantsЯк збільшити прибуток за допомогою бару: 5 цінних порад

Як збільшити прибуток за допомогою бару: 5 цінних порад

22 Octobre 2023, Actualités des restaurants

Як збільшити прибуток за допомогою бару: 5 цінних порад

Влад Романішин, засновник коктейльного бару Flacon та бренд-бармен Sinergy Group на конференції ProResto поділився своїми порадами щодо створення та оновлення барної карти у закладі.

1. Бар не може і не має розвиватися за залишковим принципом

Іноді команди закладів розвивають бар за залишковим принципом. Відмовтеся від цього підходу і подивіться на бар як спосіб заробітку і розвитку.

В більшості закладів саме бар генерує 30-50% від загального товарообігу, а іноді й до 80% від прибутку. Бо бар - це традиційно високомаржинальна група.

Чому ж при таких показниках команди іноді витрачають купу зусxиль на оновлення меню їжі, а барне меню роблять для годиться.

2. Бар - це чудовий спосіб підкреслити концепт вашого закладу.

Готуєте американські бургери? Зробіть колекцію бурбона, каліфорнійського вина або хоча б Coca-Cola. У вас азійський заклад? Зробіть коктейлі з лічі! Бар - це ще один спосіб подарувати гостю новий досвід. Ще одна історія, яку він зможе розповісти друзям про вас.

3. Контактний бар в закладі: плюси і минуси

Мрієте про контактний бар у себе в закладі? Він справді може збільшувати ваші прибутки, але тільки якщо ви виконаєте декілька умов.

По ту сторону стійки має бути мотивована та активна команда, яка готова спілкуватися з гостями та надавати їм класний сервіс. Там ніколи не має сидіти ваш адмін з ноутом. На барі має бути зручно, чисто, цікаво. Інакше цей простір просто буде "парковкою для стафа".

4. Експериментуйте

Алекс Кратена з Artesian розповідав, що розробка нового барного в середньому коштувала їм 70 000 - 100 000 доларів. За натхнення для одного з меню він вирушив у навколосвітню подорож на пошуку смаків та артефактів для натхнення. Натомість кожне оновлення меню збирає всю світову пресу, натовпи гостей, і ці інвестиції повертаються.

Вам не обов'язково витрачати такі зусилля і такі гроші, але завжди можна творчо підійти до коктейльної карти й використовувати її оновлення як ефективний інфопривід і мотив для гостей прийти до вас знову.

5. Розставляйте пріоритети в комунікаціях

Якщо ви будете одночасно розповідати про колекцію вин, авторські коктейлі, крафтове пиво, specialty каву і щось ще, ваші потенційні гості не запам'ятають нічого.

Виділіть УТП, 2-3 найбільш яскравих продукти, які вирізняють вас від конкурентів та з якими б ви хотіли асоціюватися, Комунікуйте їх, поки не сформуєте відповідне знання про ваш бар.

Всі інші продажі "підтягнуться", якщо у людей в уяві буде чутке розуміння, чому вони мають прийти до вас та зацікавитися вашим барним меню.

Джерело

Nombre total de visites: 991, dont 2 aujourd'hui

Commentaires (0) ajouter →

Ajouter un commentaire

Quelque chose à ajouter ? Facile !
Vous n'êtes pas inscrit et/ou pas autorisé sur le site.
Votre message n'apparaîtra sur qu'après avoir été modéré.
S'inscrire – c'est très simple !
e-mail ou ICQ ou téléphone ou ... (non affiché sur le site !)


Chers amis !
Veuillez noter que dans les commentaires interdit :

  • utiliser des expressions et des mots obscènes. Il est permis de reproduire des jurons sans orientation, à condition qu'au moins une lettre du mot soit remplacée par *&# et autre
  • publier des textes qui contredisent la législation ukrainienne ou appellent à sa violation
  • abuser de la touche de verrouillage des majuscules, c'est-à-dire écrire les commentaires en majuscules. De telles déclarations seront se retirer
  • insulter les autres participants à la discussion, auteurs de textes sur le site, et de manière générale insulter
  • pour placer des textes contenant de la propagande ou de l'agitation à caractère social, racial, national, la haine et l'inimitié sexuelles ou religieuses
  • placement de messages publicitaires (à l'exception de la section "Bulletin Board"), ainsi que des phrases publicitaires dans signatures ou noms d'utilisateur
  • pour discuter des actions de l'administration (représentants) du site.

Chaque commentateur est seul responsable des informations qu'il publie. Pour avoir enfreint les règles commentant, l'utilisateur peut être "banni", c'est-à-dire privé de la possibilité de laisser des commentaires sur le site. Et pour toujours.

L'administration du site n'est pas responsable du contenu des messages, à l'exception des messages postés représentants du site.