Колонка редактора / Харків

Ви тут: 78.com.uaСтатті / АнонсиКолонка редактораЩо потрібно знати рестораторам про віртуальні ресторани

Що потрібно знати рестораторам про віртуальні ресторани

21 серпня 2020, Колонка редактора

Що потрібно знати рестораторам про віртуальні ресторани

Источник

60% нових ресторанів зазнають невдачі протягом перших п'яти років. Якщо ресторатори приймуть цю статистику за чисту монету, то можуть подумати, що на сьогодні не найбільш вдалий час для запуску нового ресторану. Однак це не так. Немає кращого часу для створення ресторану, ніж зараз – однак ідеться не про ресторан в класичному розумінні. Відкрийте віртуальний ресторан – такі заклади набувають все більшої популярності завдяки зростанню мобільних технологій та підвищенню ефективності служб доставки додому.
 

Визначення поняття «віртуальний ресторан»
 

Віртуальні ресторани, також звані ресторанами-примарами – це ресторани, які пропонуютьобслуговування тільки з доставкою за допомогою цифрових додатків і сторонніх сервісів. Ці ресторани з доставкою скорочують традиційні витрати, надаючи клієнтам більш зручний та швидкий спосіб пообідати.
 

Віртуальні ресторани набувають все більшої популярності, оскільки технологічний прогрес продовжує покращувати якість обслуговування клієнтів в Інтернеті, а також підвищувати ефективність і привабливість служб доставки. Багато підприємств інвестують значні кошти у віртуальні ресторани та технології, що роблять їх можливими. Наприклад, GrubHub, один з лідерів у сфері доставки продуктів, придбав LevelUp (бізнес, який допомагає ресторанам з цифровими платежами та лояльністю клієнтів) за 390 мільйонів доларів.
 

Як працюють віртуальні ресторани
 

Використовуючи веб-додаток або мобільний додаток, відвідувачі ресторану можуть переглядати меню, розміщувати замовлення і оплачувати страви онлайн. Як тільки замовлення розміщене, ресторан отримує повідомлення і починає готувати замовлення на своїй кухні. Після того, як їжа буде готова, служба доставки доставить її до клієнта. Після завершення транзакції платіж розподіляється між усіма сторонами.
 

Переваги володіння віртуальним рестораном
 

Уникаючи необхідності купувати місце в зоні звисокою прохідністю, власники ресторанів можуть використовувати свій бюджет для створення кухні,на якій поліпшені процеси приготування і робочий процесс загалом. Серед інших переваг – відсутня необхідність наймати офіціантів, нижча орендна плата, менша залежність від швидкості обороту столиків, менша капіталомісткість запуску, великагнучкість і кращі можливості тестування.

Переваги використання віртуального ресторану

Тенденція до зростання витрат на доставку їжі через Інтернет вказує на прагнення споживачів до доставки їжі додому і можливість створення віртуальних ресторанів. Споживачі швидко освоюють досвід віртуального ресторану, тому що він забезпечує більшу різноманітність страв, можливість швидко спробувати страви з нових ресторанів, легший процес замовлення, краще розуміння меню і зручність.
 

Як віртуальні ресторани можуть ефективно використовувати дані
 

Однією з найбільш цікавих переваг віртуального ресторану для постійних відвідувачів і власників бізнесу є те, наскільки важливими можуть бути дані для dining experience. Не можна заперечувати вплив даних на інші галузі. Маркетологи можуть показувати користувачам таргетовану рекламу на основі їх історії пошуку, відвідуваних ними веб-сайтів та інших демографічних даних, які вони роблять загальнодоступними. Інтернет-магазини можуть  навіть використовувати дані про покупки для відправки покупцям повідомлень про продажі або рекомендацій.

Традиційні ресторани, схоже, відчувають труднощі зі збором даних та управлінням ними; в решті решт, практично неможливо ефективно відстежувати замовлення людини, його думку про їжу, а потім осмислено інтерпретувати це, щоб поліпшити враження гостя наступного разу. Віртуальні ресторани тепер дозволяють власникам більш ефективно збирати дані і управляти ними. Ці дані вони можуть використовувати для прийняття більш ефективних стратегічних рішень.
 

Партнери віртуальних ресторанів також використовують дані для поліпшення користувацького досвіду. Наприклад, відома служба доставки їжі UberEATS помітила, що користувачі в районі Чикаго часто шукали в своєму мобільному додатку слово «курка», але результати були нечисленними. UberEATS зв'язався з місцевою піцерією Si-Pie Pizzeria, щоб повідомити власника про великий попит на курку в цьому районі. Власник створив віртуальний ресторан Si's ChickenKitchen, використовуючи кухонний простір своєї піцерії. Віртуальний ресторан приносить близько 1000 доларів на тиждень, а власник доставляє більше смаженої курки, ніж піци.
 

Що слід враховувати перед відкриттям віртуального ресторану
 

Якщо ви підприємець, який планує відкрити віртуальний ресторанний бізнес, слід пам'ятати про декілька речей.

Що ви хочете від свого місця розташування: хоча віртуальний ресторан усуває необхідність в просторі для посадкових місць, вам все одно знадобиться місце для вашої кухні. Замість того, щоб орієнтуватися на зону з великою  прохідністю, шукайте місце поруч з будинками споживачів.
 

Які будуть ваші витрати на доставку: такі витрати, як оренда, інгредієнти, зберігання і персонал кухні – це змінні, які повинні враховувати всі ресторани, але віртуальні ресторани також повинні розуміти, що їм доведеться врахувативитрати на використання сторонніх служб онлайн-замовлення та доставки. Більшість цих партнерів буде отримувати відсоток від вашого продажу.

Наприклад, UberEATS бере близько 30% рахунку, Seamless і GrubHub від 12% до 24%, а DoorDash, Postmates і Caviar – від 15% до 23%. Ви повинні знати, який відсоток витрачатиметься на доставку, перш ніж відкривати віртуальний ресторан, щоб ви могли поставити відповідну ціну на страви залежно від рівня бажаного прибутку.

Як ви можете підвищити рентабельність: віртуальні ресторани приваблюють в першу чергу можливістю високої окупності інвестицій. Перш ніж відкрити такий, уважно подумайте про те, як ви збираєтеся відслідковувати і вимірювати свій прибуток. Ви також можете збільшити свій дохід, диверсифікуючи своє меню для різних кухонь, працюючи в дні / години, які можуть бути не традиційними, і розміщуючи свій бізнес на декількох платформах онлайн-замовлень.
 

Як ви будете просувати свій ресторан: з заощадженими на оплаті праці й оренді грошима у вас буде більше ресурсів, які можна направити в інші області, які можуть сприяти розвитку бізнесу. Це, наприклад, маркетинг. Багато з маркетингових прийомів, які працюють для традиційних ресторанів, застосовні і до вашого віртуального бізнесу. Наприклад, позитивні відгуки, маркетинг в соціальних мережах і контекстна реклама – важливі способи збільшення кількості онлайн-замовлень.
 

Висновок
 

Якщо ви ресторатор, є багато причин подумати про те, щоб відкрити віртуальний ресторан. Низький поріг входу знижує фінансові ризики для стартапів, а скорочення  витрат дозволяє ресторанам направити свої бюджетні кошти на покупку більш якісних інгредієнтів, маркетинг і підвищення операційної ефективності. Більш того, споживчі тенденції вказують на те, що люди вважають за краще їсти вдома, а не в ресторані. Віртуальні ресторани – це більше, ніж мода, це тенденція, яка назавжди змінить dining experience.

Переглядів: всього 559, з них 1 сьогодні

Коментарі (0) додати →

Додати коментар

Хочете щось додати? Легко!
Ви не зареєстровані та/або не авторизовані на сайті.
Ваше повідомлення з'явиться на сайті тільки після перевірки модератором.
Зареєструйтесь – це дуже просто!
e-mail або ICQ або телефон або ... (на сайті не показується!)


Дорогі друзі!
Звертаємо вашу увагу, що у коментарях заборонено:

  • вживати нецензурні висловлювання та слова. Допускається відтворення лайок без особистісної спрямованості, за умови заміни не менше однієї літери слова значками *&# та іншими
  • розміщувати тексти, що суперечать законодавству України або закликають до його порушення
  • зловживати кнопкою Caps Lock, тобто. писати коментарі великими літерами. Такі висловлювання будуть видалятися
  • ображати інших учасників обговорення, авторів текстів на сайті та й взагалі ображати
  • розміщувати тексти, що містять пропаганду або агітацію, що порушують соціальну, расову, національну, статеву чи релігійну ненависть та ворожнечу
  • розміщення рекламних повідомлень (крім розділу «Дошка оголошень»), а також рекламних фраз у підписи або імена користувачів
  • обговорювати дії адміністрації (представників) сайту.

Кожен коментатор несе повну відповідальність за розміщену ним інформацію. За дворазове порушення правил коментування користувач може бути «забанен», тобто позбавлений можливості залишати коментарі на сайті. Причому назавжди.

Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст повідомлень, за винятком повідомлень, що розміщуються представниками сайту.