Colonne de l'éditeur / Kharkiv

Vous êtes ici: 78.com.uaArticlesColonne de l'éditeurУроки пандемії можуть підготувати ресторани до викликів, що чекають попереду

Уроки пандемії можуть підготувати ресторани до викликів, що чекають попереду

11 Novembre 2020, Colonne de l'éditeur


Источник

У новому опитуванні ресторатори розповідають, як вони адаптуються до доставки, ціноутворення в меню і обіду в холодну погоду.


За останні кілька місяців обіди на відкритому повітрі врятували ряд ресторанів, але тепер, коли вже не за горами зима, а посадка в залах обмежена, як будуть адаптуватися ресторатори?
 

Нове дослідження Rewards Network, програми просування і лояльності для ресторанної індустрії, показує, що багато хто розраховує на уроки, засвоєні в перші місяці пандемії, і адаптують нові стратегії, щоб залишатися на плаву в найближчі місяці.

В опитуванні чотирьохсот власників ресторанів 50% заявили, що будуть утеплювати свій внутрішній дворик на зиму, але інші 50% не будуть вкладати кошти у це. Утеплення охоплює весь спектр - від покупки дорогих теплових ламп до надання ковдр і грілок для гостей.
 

Дві третини операторів, які планують підготувати зимові тераси, оптимістично налаштовані з приводу того, що їх клієнти захочуть або частково захочуть обідати на вулиці в більш холодну погоду.

Але все більше операторів з оптимізмом дивляться на доставку як на джерело доходів взимку. Самостійна доставка стала порятунком для 27% операторів, які запустили власний сервіс під час пандемії. А більш раннє опитування споживачів Rewards Network показало: люди очікують, що в найближчі місяці будуть замовляти більше, ніж в попередні осінньо-зимові сезони.
 

За даними Rewards Network, вартість запуску внутрішньої служби доставки була повсюдною: від 0 до 10 000 доларів, в середньому 1 923 долара. Але використання сторонніх постачальників послуг доставки для деяких ресторанів нереально через непомірні зборів, які зазвичай стягують компанії.

Підвищення цін в меню було ще одним способом, яким оператори намагалися компенсувати зниження доходів в ресторанах через обмеження, пов’язані з COVID. За словами рестораторів, близько 42% респондентів підвищили ціни, а реакція споживачів розділилася. Близько половини виявили, що їхні клієнти не помітили цього, а інша половина проявиладеяку негативну реакцію.
 

В цілому, опитані власники ресторанів позитивно оцінили результати опитування. Хоча схоже, що криза з коронавірусу затягнеться і до 2021 року, 69% заявили, що вони оптимістичні щодо наступних шести місяців, і тільки 8% заявили, що вони дуже неоптимістичні.

Nombre total de visites: 254, dont 3 aujourd'hui

Commentaires (0) ajouter →

Ajouter un commentaire

Quelque chose à ajouter ? Facile !
Vous n'êtes pas inscrit et/ou pas autorisé sur le site.
Votre message n'apparaîtra sur qu'après avoir été modéré.
S'inscrire – c'est très simple !
e-mail ou ICQ ou téléphone ou ... (non affiché sur le site !)


Chers amis !
Veuillez noter que dans les commentaires interdit :

  • utiliser des expressions et des mots obscènes. Il est permis de reproduire des jurons sans orientation, à condition qu'au moins une lettre du mot soit remplacée par *&# et autre
  • publier des textes qui contredisent la législation ukrainienne ou appellent à sa violation
  • abuser de la touche de verrouillage des majuscules, c'est-à-dire écrire les commentaires en majuscules. De telles déclarations seront se retirer
  • insulter les autres participants à la discussion, auteurs de textes sur le site, et de manière générale insulter
  • pour placer des textes contenant de la propagande ou de l'agitation à caractère social, racial, national, la haine et l'inimitié sexuelles ou religieuses
  • placement de messages publicitaires (à l'exception de la section "Bulletin Board"), ainsi que des phrases publicitaires dans signatures ou noms d'utilisateur
  • pour discuter des actions de l'administration (représentants) du site.

Chaque commentateur est seul responsable des informations qu'il publie. Pour avoir enfreint les règles commentant, l'utilisateur peut être "banni", c'est-à-dire privé de la possibilité de laisser des commentaires sur le site. Et pour toujours.

L'administration du site n'est pas responsable du contenu des messages, à l'exception des messages postés représentants du site.